Institutional line for information: 022-792-077 Specialized anti-corruption line: 022-290-800 Specialized anti-corruption line: 022-257-333 National anti-corruption line: 0-800-55555

– List of related documents for scheme no. 3

– List of related documents for scheme no. 3

  • Certificat de înregistrare
  • Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice
  • Certificatul de înregistrare oficială pentru siguranța alimentelor
  • Extras din registrul vitivinicol  şi/sau Licența privind genul de activitate (după caz)
  • Autorizația de folosire a apei. Proces verbal  a ultimei analize de apă (după caz)
  • Certificatul de acreditare/atestare și Decizia de menținere a acreditării  laboratorului (după caz)
  • Domeniul de acreditare/atestare a laboratorului (după caz)
  • Documentul normativ și instrucțiunea tehnologică
  • Structura organizatorică a întreprinderii
  • Lista secțiilor de producere și suprafața lor
  • Asigurarea tehnico-tehnologică a întreprinderii (lista utilajului, echipamentelor, vaselor etc)
  • Lista registrelor de producere și de laborator
  • Lista personalului implicat în procesul de producere și calificarea lui conform statelor
  • Asortimentul producției certificat cu includerea numerelor rapoartelor de încercări  pentru produsele certificate emise în perioada unui an de la supravegherea recentă;
  • Copia Rapoartelor de încercări pentru produsele certificate anexate la sortiment
  • Contract de locațiune/arendă, deratizare, salubrizare, mentenanța infrastructurii (după caz).

 

Întreprinderile care au certificat ISO 22000 anexează suplimentar:

  • Certificatul ISO 22000
  • Ultimul Raport de audit a SMSA  (ISO 22000)
  • Ultima analiză efectuată de management.

 

     Întreprinderile care au  implementat sistemul de analiză a pericolului și de control al circuitului alimentar în punctele critice (principiile HACCP) anexează suplimentar:

  • Plan HACCP
  • Analiza pericolelor
  • Lista documentelor ce confirmă implementarea principiilor HACCP.

 

recent events
Ședința Consiliului I.P. „LCTBANPC”
22Dec2023
Ședința Consiliului I.P. „LCTBANPC”

La data de 21 decembrie 2023 a avut loc ședința ordinară a Consiliului I.P. „LCTBANPC”, sub conducerea președintei acestuia, dna Tatiana CALIONCHINA – șefa Direcției planificarea, evaluarea riscurilor și managementul calității din cadrul ANSA. La ședință membrii Consiliului au examinat mai multe subiecte incluse pe ordinea de z

Instruire privind aplicarea prevederilor HG nr. 589/2023
15Dec2023
Instruire privind aplicarea prevederilor HG nr. 589/2023

La 13-14 decembrie 2023 I.P. „LCTBANPC” a organizat un curs de instruire cu genericul  „Aplicarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr.589/2023 cu privire la aprobarea Regulamentului privind definirea, descrierea, prezentarea și etichetarea băuturilor ce conțin alcool”, la care a participat un numeros grup de reprezentanți ai întrep

Ziua Ușilor Deschise la I.P. „LCTBANPC”
28Nov2023
Ziua Ușilor Deschise la I.P. „LCTBANPC”

Sâmbătă, 25 noiembrie 2023, I.P. „LCTBANPC” și-a deschis ușile pentru 2 grupuri de elevi din cadrul a 2 instituții de învățământ, la solicitarea acestora. Vizita primului grup, constituit din elevi ai Școlii profesionale nr.5 din mun.Chișinău – viitori bucătari, cofetari, chelneri, condus de către profesoara de chimie dna V

Ședință de lucru cu producători ai unor întreprinderi producătoare de băuturi ce conțin alcool
16Nov2023
Ședință de lucru cu producători ai unor întreprinderi producătoare de băuturi ce conțin alcool

La 13 noiembrie 2023 în cadrul I.P. „LCTBANPC” a fost organizată o ședință de lucru cu reprezentanți ai unor întreprinderi producătoare de băuturi ce conțin alcool, în cadrul căreia au fost puse în discuție mai multe subiecte aferente particularităților punerii în aplicare a prevederilor Hotărârii Guvernului nr.589 din 14.08.