Specialized anti-corruption line: 0 (22) 79 20 77 Institutional line for information: 0 (22) 79 20 77

– List of related documents for scheme no. 3

– List of related documents for scheme no. 3

  • Certificat de înregistrare
  • Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice
  • Certificatul de înregistrare oficială pentru siguranța alimentelor
  • Extras din registrul vitivinicol  şi/sau Licența privind genul de activitate (după caz)
  • Autorizația de folosire a apei. Proces verbal  a ultimei analize de apă (după caz)
  • Certificatul de acreditare/atestare și Decizia de menținere a acreditării  laboratorului (după caz)
  • Domeniul de acreditare/atestare a laboratorului (după caz)
  • Documentul normativ și instrucțiunea tehnologică
  • Structura organizatorică a întreprinderii
  • Lista secțiilor de producere și suprafața lor
  • Asigurarea tehnico-tehnologică a întreprinderii (lista utilajului, echipamentelor, vaselor etc)
  • Lista registrelor de producere și de laborator
  • Lista personalului implicat în procesul de producere și calificarea lui conform statelor
  • Asortimentul producției certificat cu includerea numerelor rapoartelor de încercări  pentru produsele certificate emise în perioada unui an de la supravegherea recentă;
  • Copia Rapoartelor de încercări pentru produsele certificate anexate la sortiment
  • Contract de locațiune/arendă, deratizare, salubrizare, mentenanța infrastructurii (după caz).

 

Întreprinderile care au certificat ISO 22000 anexează suplimentar:

  • Certificatul ISO 22000
  • Ultimul Raport de audit a SMSA  (ISO 22000)
  • Ultima analiză efectuată de management.

 

     Întreprinderile care au  implementat sistemul de analiză a pericolului și de control al circuitului alimentar în punctele critice (principiile HACCP) anexează suplimentar:

  • Plan HACCP
  • Analiza pericolelor
  • Lista documentelor ce confirmă implementarea principiilor HACCP.

 

recent events
Instruirea reprezentanților întreprinderilor producătoare/importatoare/distribuitoare a băuturilor vitivinicole și alcoolice
30Aug2022
Instruirea reprezentanților întreprinderilor producătoare/importatoare/distribuitoare a băuturilor vitivinicole și alcoolice

I.P. „LCTBANPC” a desfășurat, la 30 august 2022, instruirea a peste 20 de reprezentanți ai întreprinderilor producătoare/importatoare/distribuitoare a băuturilor vitivinicole și alcoolice, cu genericul „Modificările operate în Hotărârea Guvernului nr.356/2015 cu privire la aprobarea Reglementării tehnice „Organizarea pieţei vit

Vizită de lucru la Combinatul de Vinuri de Calitate „Mileștii Mici”
15Aug2022
Vizită de lucru la Combinatul de Vinuri de Calitate „Mileștii Mici”

La 12 august 2022 echipa I.P. „LCTBANPC” a efectuat o vizită de lucru la Combinatul de Vinuri de Calitate „Mileștii Mici” – una din întreprinderile vitivinicole declarate drept „Patrimoniu Cultural-Naţional al Republicii Moldova”. În cadrul activității, coordonate de directoarea I.P. „LCTBANPC”, dna Lucia GHERDELESCU, au

Ședința Comitetului de Imparțialitate din cadrul Organismului de certificare al I.P. „LCTBANPC”
03Aug2022
Ședința Comitetului de Imparțialitate din cadrul Organismului de certificare al I.P. „LCTBANPC”

La 01 august  2022 a fost convocată ședința Comitetului de Imparțialitate (CI) din cadrul Organismului de certificare (OC) al I.P. „LCTBANPC”, ea fiind prezidată de către președintele acestuia, dl Artur MACARI – șef al Departamentului Tehnologia Produselor Alimentare,  conferențiar universitar, doctor în cadrul Universității Teh

Ședința Consiliului I.P. „LCTBANPC”
29Jul2022
Ședința Consiliului I.P. „LCTBANPC”

La 27 iulie 2022 a avut loc o nouă ședință a Consiliului I.P. „LCTBANPC”, pe agenda acesteia regăsindu-se mai multe subiecte aferente activității instituției din ultima perioadă de timp. Astfel, în cadrul ședinței a fost examinat raportul I.P. „LCTBANPC”, prezentat de către directoarea acesteia, dna Lucia GHERDELESCU, privin