Institutional line for information: 022-792-077 Specialized anti-corruption line: 022-290-800 Specialized anti-corruption line: 022-257-333 National anti-corruption line: 0-800-55555

– List of related documents for schemes no. 1b for local products and PGI

– List of related documents for schemes no. 1b for local products and PGI

  • Licenţa întreprinderii (cu anexă) şi/sau Extras din Registrul Unităţilor Vitivinicole (după caz);
  • Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice (după caz)
  • Certificat de calitate sau raport de încercări eliberat de către producător; 
  • Contract de livrare-cumpărare, arendă, prestări servicii (după caz);
  • Acte de egalizare, de cupajare şi alte acte ce confirmă trasabilitatea (după caz);
  • Aertificat igienic la ambalaj (după caz);
  • Anexa cu diapazonul timbrelor de acciz (după caz);

 Lista documentelor aferente la cererea de verificare a respectării caietului de sarcini pentru produsele vitivinicole cu IGP și/sau DOP

  • Certificate de înregistrare (producători/importatori)
  • Extras din Registrul de stat al persoanelor fizice (producători/importatori)
  • Extras din registrul Vitivinicol (producători/importatori)
  • Act de luare la evidență a producătorilor de produse vitivinicole cu IGP de către ONVV, asociație (producători)
  • Certificat de membru al asociației producătorilor de struguri/produse vitivinicole cu IGP (producători)
  • Declaraţia privind înfiinţarea plantaţiei viticole (plantarea viţei de vie) (producători după caz)
  • Actul de plantare a plantaţiei viticole (producători)
  • Declaraţia privind reconstrucţia/restabilirea plantaţiei viticole (producători după caz)
  • Paşaportul proiectului de înfinţare a plantaţiei viticole (producători după caz)
  • Planul de organizare a teritoriului şi de plantare a plantaţiei viticole (producători)
  • Harta topografică cu delimitarea plantației viticole (parcelelor/subparcelelor)(după caz)
  • Raport de experiză fitosanitară a plantaţiilor (producători) (după caz)
  • Copia din registrul de evidență a utilizării produselor de uz fitosanitar și a fertilizanților pentru anul curent pentru plantațiile IGP verificate sau Copia din carnetul viticultorului pentru anul curent pentru plantațiile IGP verificate (producători)
  • Declarația de recoltă (producătorii struguri IGP prezintă anual)
  • Proceduri, instrucțiuni sanitare ce atestă igeinizarea echipamentelor tehnologice, spațiilor de producere și păstrare (producători vin)
  • Dotarea tehnico-tehnologică a întreprinderii producătoare de produse vitivinicole cu IGP (lista utilajului, echipamentelor și vaselor)
  • Lista registrelor de producere și laborator (producători)
  • Declarația de producere (producătorii vin IGP prezintă anual)
  • Declarația de stocuri (producătorii vin IGP prezintă anual după caz)

  Lista documentelor aferente la cererea  de certificare a produselor vitivinicole cu IGP și/sau DOP

  • Extras din procesul verbal al analizei organoleptice a produselor cu IGP supuse certificării (producători/importatori)
  • Documente de însoțire a produselor vitivinicole care atestă că produsul supus certificării este cu    IGP sau DOP ( pentru import)
  • Certificat de origine (pentru import)
  • Raportul de încercări privind caracteristicile fizico-chimice şi de inofensivitate a produsului și alte cerințe stabilite în caietul de sarcini, emis de către I.P. LCTBANPC (după caz)
  • Copia ultimului act de verificare a respectării cerinţelor caietului de sarcini, efectuat în conformitate cu capitolul XII din prezenta Reglementare tehnică (după caz);
recent events
Vizită de studiu la Combinatul de Vinuri „CRICOVA” S.A.
05Mar2024
Vizită de studiu la Combinatul de Vinuri „CRICOVA” S.A.

Personalul I.P. „LCTBANPC”, sub conducerea directoarei, dna Lucia GHERDELESCU, a efectuat la 01 martie 2024 o vizită de studiu la Combinatul de Vinuri „CRICOVA” S.A. în vederea familiarizării cu procesul de producere la întreprindere a vinurilor spumante, în contextul în care instituția are în atribuțiile sale evaluarea conformită

Ședința Consiliului I.P. „LCTBANPC”
01Mar2024
Ședința Consiliului I.P. „LCTBANPC”

La 29 februarie 2024 a avut loc prima din acest an ședință a Consiliului I.P. „LCTBANPC”, condusă de către dna Tatiana CALIONCHINA – șefa Direcției planificarea, evaluarea riscurilor și managementul calității din cadrul ANSA. În cadrul ședinței directoarea instituției, dna Lucia GHERDELESCU, a prezentat raportul privind reali

Ședința Consiliului I.P. „LCTBANPC”
22Dec2023
Ședința Consiliului I.P. „LCTBANPC”

La data de 21 decembrie 2023 a avut loc ședința ordinară a Consiliului I.P. „LCTBANPC”, sub conducerea președintei acestuia, dna Tatiana CALIONCHINA – șefa Direcției planificarea, evaluarea riscurilor și managementul calității din cadrul ANSA. La ședință membrii Consiliului au examinat mai multe subiecte incluse pe ordinea de z

Instruire privind aplicarea prevederilor HG nr. 589/2023
15Dec2023
Instruire privind aplicarea prevederilor HG nr. 589/2023

La 13-14 decembrie 2023 I.P. „LCTBANPC” a organizat un curs de instruire cu genericul  „Aplicarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr.589/2023 cu privire la aprobarea Regulamentului privind definirea, descrierea, prezentarea și etichetarea băuturilor ce conțin alcool”, la care a participat un numeros grup de reprezentanți ai întrep